Merel had een duidelijke visie voor haar nog te starten keramiekmerk en schakelde mij in om die visie direct goed neer te zetten. Tijdens haar Branding Day hebben we een krachtige basis gelegd waarmee ze professioneel van start kon gaan, zelfs terwijl ze zelfs nog in het proces van inkopen zat. In één dag creëerden we een volledige huisstijl: logo’s, sublogo’s, een kleurenpalet, typografie en een set unieke iconen die haar merk echt afmaken!
Merel vond het fijn om in een korte, intensieve sessie alle onderdelen van haar branding te ontwikkelen. Door haar eigen betrokkenheid in het proces wist ze zeker dat de branding echt bij haar en haar visie past. Zoals ze zelf zegt: “Een dagje knallen en dan direct hebben wat je wil, zonder onnodig lang heen en weer te mailen. Het resultaat en mijn eigen input maakten dit proces ontzettend waardevol!”
Met haar nieuwe branding heeft Merel een stevig fundament om haar keramiekmerk met vertrouwen en uitstraling in de markt te zetten. Ik vond het fantastisch om haar creativiteit en visie te vertalen naar een branding die haar merk direct tot leven brengt.