Grafisch vormgever, pottenbakker, hobbykok, mensen-mens, creatieveling en een grote dromer!
Als 21 jarige studeerde ik af en kreeg ik het papiertje voor Commerciële Economie. Men, wat had ik spijt: want ik miste creativiteit. Daarna besloot ik alsnog voor mijn dromen te gaan, ik verhuisde naar Antwerpen waar ik grafisch vormgeving ging studeren: beste keuze ooit!
Is uiteindelijk niet gelukt haha, maar dat ik als kleine Fleur veel van knutselen hield stond wel vast! In de klas zat ik verlangend te kijken naar de kinderen die mochten tekenen wanneer zij klaar waren met hun rekentaak. Zelf kreeg ik deze eigenlijk nooit “binnen de tijd” af. Gelukkig kon ik vroeger bij mijn oma thuis wel mijn creativiteit kwijt: schilderen, kettingen maken, naaien, haken & breien. Ik leerde het allemaal van mijn oma! Dat ik nu ook in een creatief beroep ben geëindigd is dus zo gek niet.
En misschien was dat ook wel zo hoor! Maar inmiddels weet ik dat ik daar niet per se uniek in ben. Heel veel mensen voelen zich een beetje anders. We hebben namelijk ook allemaal onze eigen unieke gewoonten, eigenschappen en kernwaarden. En nu ik onderneem en veel andere ondernemers leer kennen merk ik dat JUIST wij als ondernemers ons een beetje anders voelen. Dat is ook zo gek niet! Want wij durven überhaupt al onze eigen weg te bewandelen en ons hart écht te volgen en het op onze eigen manier te doen.
Ik geloof ook echt dat jouw eigenheid jouw unieke kracht is en dé manier is om op te vallen in de markt en je te onderscheiden van jouw “concurrenten”.
Maar hoe vertaal jij jouw persoonlijkheid dan in branding? Dit is vaak erg lastig!
Gelukkig ben ik tegenwoordig iemand die haar taakjes wel af krijgt, eentje met pit die juist van hard werken en doorpakken houdt.
Sterker nog, tegenwoordig heb ik maar 1 dag nodig voor het maken van een huisstijl met mijn Branding Day.
We maken samen in 1 dag je huisstijl!
In 10 weken een uitgebreide, op maat branding!
Een uur lang toegang tot mijn creatieve brein
Dit voegt helemaal niet zo veel toe aan een website. En toch vind ik deze “oppervlakkige” feitjes altijd zo leuk om bij anderen te lezen. En dat is gek, want in het echte leven ga ik veel liever de diepte in. Nog een feitje: ik hou totaal niet van smalltalk! En vind een goede klik dan ook heel belangrijk voordat we een samenwerking aan gaan.
Laten we samen een bakkie doen! Elkaar leren kennen en ontdekken of ik de match ben voor jouw nieuwe Branding! Ik kan in ieder geval niet wachten.